Ateşli Yeni Gelin

25 Mar

slm 1994 yılında başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşacam.bekardım ozamanlar ev sahibimiz yaşlı karı koca ve bir de gelinleri vardı ogulları almanyada calışıyordu ben askerden yeni gelmiştim aylece cok yakın görüşüyorduk bana ailem evlenmem icin kız bakıyorlardı bana ev sahibimizin gelinide ortak oluyordu yanlız kaldıgımız zamanlar keşke bekar olsaydım seninle ben evlenirdim derdi gene bir pazar günü annemler le birlikte ev sahiblerimiz otak ailece görüştügümüz birine gittiler toros tarafında bir yere ben evde tekdim gelin leride evde tek kalmış ben evde seks dergilerini karıştırırken kapı caldı actım gelin iceri girdi bana kitapları toplama fırsatı vermeden salona girdi oturduk sobett etik eşini cok özledigini ama onun özlemedigini söyledi iki yıldır görmemiş cok zor durumda imış ben evlenince karımı sakın bu kadar cok yanlız bırakmamı söyledi cok zor oluyormuş erkeksizlik dedi gözlerimin icine bakarak kitapları aldı bakmaya başladı sen ne yapıyorsun dedi kadınsız idare ediyorum dedim nasıl dedi mastirbasyon bazen de genel eve gidiyorum dedim nasıl yapıyorsun dedi herkes nasıl yapıyorsa bende öyle dedim yanıma geldi yaragımı eledi boynuma sarıldı beni cok istedigini zor durumda oldugunu onu rahatlamamı istedi titriyordu her yerimi yalıyordu on bıraktım kendimi beni cabuk soydu kendisi de soyundu agzına alıp emmeye başladı şakındım cok cabuk gelişti her şey ben gögüslerini elimle sıkmaya emmeye başladım halıya uzandı göbegini emmdim amına indim yalamaya başladım emerken müthiş bir şekilde boşaldı icine girmemi istedi agzına verdi yaladı bacaklarını actı amına yaragımı sürdüm cıldırıyordu ucunı sürdüm aglamaya başladı şaşırdım ne olur sok diyordu daha fazla bekletmeden yavaşca sindire sindire soktum cok farklı sesler cıkarıyor gözleri kaydı yerin den onu devamlı sikmemi istiyordu ben de icine artık tempoyu tuturmuş tum onu bacak umuza alıp olanca gücüm le iciene boşalmam icin hazırladım var güücüm le boşalacagımı söyledim oda benimle beraber yüksek bir sesle boşaldı inanmazsını halı sırılsıklam oldu bir kadının bu şekilde geldigini…

3 Yanıt to “Ateşli Yeni Gelin”

  1. hakan Nisan 3, 2013 at 7:47 am #

    BEN MEHMET 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

  2. 2354412 Nisan 6, 2013 at 9:12 pm #

    sekse.aç.bayanlar.5359525977

  3. Diyarlı 21 Nisan 13, 2013 at 9:45 pm #

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

