Banyoda Masaj

18 Nis

Bundan 10 yıl önce ben 23 yaşındaidım o zamanlar bir sauna ‘da masajcı olarak çalışıyordum işyerin ‘den çıkmış eve gelmiştim kapıyı yengem yani amcamın karısı açtı annemi sordum köye gittiler dedi ben bir duş alıyım dedim yengemde sana yemek hazırlayayım dedi ben yemiyeceğim dedim o zaman çay koyayım dedi bende iyi olur dedim ben duşa girdim ama kapının önünde bir karartı gördüm yengem beni dikizliyordu bende onun görebilecegi şekilde yaragımı sıvazlamaya başladım onu hayal ederek boşaldım duşumu alıp çıktım bornozumla salona geçtim apartmanda altlı üstlü oturuyorduk o yüzden rahat giyiniriz yengem çay getirdi içtik ben odama geçtim bilgisayarda hikaye okuyordum yengem bana seslendi ayhan çok yorgunum şu sırtıma masaj yaparmısın dedi ben dünden razıydım tamam yenge dedim yanına gittim yengem bu arada 29 yaşındayd yere uzanda rahat masaj yapayım dedim tamam dedi uzandı havalar sıcak oldugundan üstünde ince bir badi vardı altındada bol bir etek sırtını ovmaya başladım yenge böyle rahat olmuyor dedim şu badiyi çıkarda rahat yapayım dedim o dünden razıymış hemen çıkardı sadece sütyen kaldı ama ne sütyenince siyah gögüslerini gösterenden ben sırtını ovmaya başladım biraz daha ileri giderek sütyenin kopcasını açtım ses çıkarmadı benim yarak şahlanmaya başladısırtından kalçalarına ordan sırtına ve gögüsyanlarına masaj yapmaya başladım çok zevk almaya başladı ara sırada eteginin içine elimi sokup kalçalarını okşuyordum yenge dedim etegi çıkarabilirmisin dedim tamam dedi altında siyah kilot vardı varla yok arası bir şeydi bornozun kemeri ni çözdüm yaragımı serbest bıraktım ben ayaklarına ve kalçalarınada masaj yapmaya başladım taş gibi kalçaları vardı yavaş yavaş yaragımı kalçalarına sürtmeye başladım anlamış olacakki ayaklarını biraz daha açtı ama bu bana yetmiyordu yaragımı amının içine sokmalıydım kalçalarına masaj bahanesiyle kilodunu bir az yana kaydırdım o ne güzel amcıktı beni m yaragımı bekliyordu amdudaklarını açılmıştı biraz yukarı kayarak sırtına masaj yapmaya başladımyaragımıda kalçalarının arasına sokarak amına degdirmeye başladım ayaklarını biraz daha açarak resmen beni davet ediyordu.

3 Yanıt to “Banyoda Masaj”

  1. Diyarlı 21 Mayıs 10, 2013 at 10:12 pm #

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21

  2. hakan Mayıs 16, 2013 at 1:38 am #

    slm ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaşım32 zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir

  3. kolgibbi3450 Mayıs 28, 2013 at 11:58 am #

    BEN MEHMET 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

