Harika Bir Kızdı

17 Nis

Kız arkadaşımla 4 aylık bir ilişkimiz vardı ama hiç cinsel anlamada ilişkiye girmemiştik korkuyordu çünkü bakireydi. Bir kaç defa denedik ama ağlayarak gitti. Beni mutlu edemediğini düşünüyordu bunun için çok üzülüyordu. Çok güzel bembeyaz bacakları olan harika biz kızdı. Bir gün beni aradı nerede olduğumu sordu. Evdeyim dedim. Kimse varmı dedi. Yok dedim. Tamam geliyorum dedi ve telefonu kapattı. aradan 20 dk geçmişti kapı çaldı. Açar açmaz üzerime zıpladı yere düştüm kapıyı kapattı ve beni soymaya başladı. Dur ne yapıyorsun demeye kalmadan dudaklarıma yapıştı. Azdırıcı aldım seni istiyorum seni mutlu edeceğim diye bağırıyordu. Dudaklarımı vakum gibi emiyordu.Delirmiş gibiydi. Pantolonumun düğmelerini çözüp sikimi çıkardı ve hemen ağzına aldı öyle bir alıyordu ki ben o an boşalacağım zannettim. Bana doğru çevirip 69 pozisyonuna getirdim ve amını yalamaya başladım. O kadar güzeldi ki tertemiz, bembeyaz. Bir süre böyle devam ettikten sonra kucağıma alıp yatak odasına götürdüm yatağa atıp soymaya başladım üzerinde hiç bir şey kalmayınca göğüslerini emmeye başladım daha hızlı yanıyorum diye bağırıyordu. Amına doğru indim yalamaya başladım dilimi içine her soktuğumda sik beni diye yalvarıyordu.

Yorum bırakın